24 Şubat 2010 Çarşamba

Hırtlar Vadisi (Anket)



15 yorum:

  1. CHP'yi "diğer partiler gibi" ben de sevmem; ama son zamanlarda bazı nedenlerden ötürü icmihrak AKP destekçisi gibi geliyor bana.

    YanıtlaSil
  2. iç-mihrak herhangi bir partiyi desteklemez, parlamenter sistemi komik bulur; gülünç siyah cüppeler giyen yargıç-krallara kıçıyla güler; şıngır şıngır madalyalı üniformalardansa şıngır şıngır pullu zenne kıyafetini tercih eder; heykeli yapılmış ve yapılmamış tengri'lere yanaklarından makas alarak ibadet eder.

    YanıtlaSil
  3. ahahahah iç mihrak AKP destekçisi mi :D çok güldüm yau :) hatta cemaatçi bile olabilir iç mihrak :)
    toplumsal paranoya bu olsa gerek :)

    doğru söyle lan iç mihrak, sende mi ergenekoncusun :D

    YanıtlaSil
  4. neyse iyi bari, ben de böyle düşünmüştüm :)

    YanıtlaSil
  5. 'neyse iyi bari' mi?
    iç mihrak afişlerindeki bazı şeyler, buranın muhafazakar devletçi görüşlere sahip bir site olabileceğinden şüphelenmeni gerektirdi; ama klasik bir açıklama boşuna evhamlandığına seni ikna etti.öyle mi?alala,garip.afişlerde anti-otoriter söylemler ters -bir anlamda racona ters bir şeyler gördün diyelim.ulan bu onu tek başına akp'ci yapmaz ki, hemde halihazırda o kadar din karşıtı afiş tasarlamışlarken.hemşerim galiba sen kemalist bir ergensin.bu durunda sana siktir çekmek zorundayım:ulan bari burada kendinizi rezil etmeyin be salak herifler.defolun anarko-kemalist sitelerde geçirin ergenliğinizi!

    YanıtlaSil
  6. Daha fazla iç-mihrak, daha fazla özgürlük!!

    YanıtlaSil
  7. ortada iki alternatif olduğuna dair hemfikir olmuş chp militanlarının yarattığı ortamı görünce insanın inadına irticacı olası geliyor.
    kimlerdensin iç mihrak hemen cevap ver! :/

    YanıtlaSil
  8. arkadaşlar şu iki kafalı politika bakışınıza çok fazla küfretmek istiyorum ama dayanıyorum. neden anarşistliği veya farklı bir özgürlük bakışını görmezden gelmeyi bu kadar çok seviyorsunuz. akp'ye karşı olan atatürkçü; chp'ye karşı olan da irticacı ve şeriatçı olacak diye bir mantığı nerenizden uyduruyorsunuz canım arkadaşlarım? (bakın hala arkadaş diyorum)

    benim algıladığım kadarıyla ve benim de sahip olduğum bakış açısıyla iktidar ve otorite karşıtı olmak demek herhangi birinin veya grubun değil tüm otorite ve iktidarların karşısında olmak demektir. yani iktidara hayır derken ne akp'yi ne chp'yi özellikle kastediyoruz. biz hepsine karşıyız. (umarım iç-mihrak'tan da şu arkadaşlara bi cevap gelir de susarsınız)

    YanıtlaSil
  9. belA'yı kıramayız değil mi?

    iç-mihrak, herkesin farkında olması gerektiği gibi, anarşist dünya görüşünü benimsemiş insanlar tarafından kurulmuştur ve başkaca bir ideolojisi/dünya görüşü/stratejisi/taktiği yoktur. Parlamenter sistem ve tüm bileşenlerini Tophane'li bir külhanbeyinin Hacivat-Karagöz gösterisini izlerken ki halet-i ruhiyesiyle izler. Parlamentolara ve onlara duhul edebilmek için çırpınan tüm partilere kayıtsızdır. Buraya yorum yazan bazı arkadaşların seküler Tanrı'ları kadar, ilahi Tanrı'larla başı hoş değildir. iç-mihrak, ampul veya oku seçme biçiminde tanımlanacak bir özgür seçim yanılsamasına aldanmayacak kadar hayat tecrübesi sahibidir. Ampuller çevresinde pervane gibi dönmez; oka konacağına boka konmayı tercih eder. Özetle: Ne Tanrı, Ne Devlet, Ne Önder! Umarız açıklayıcı olmuştur çünkü bu kısa metin bu meseleyi son açıklayışımız.

    YanıtlaSil
  10. iki üçtane kız tavlıcaz diye yapmayın be güzel kardeşlerim, devrim falan boş işler bunlar, kullanma o zaman güzel teknolojiyi alalım seni perunun dağlarına takıl kafana göre, taş atıp kaçmayla olmaz bu işler, biri kafanıza silah dayasa donunuza işersiniz, birinizinde bi tarafı yiyorsa girsin maalleye o güzelim taş atan arkadaşlarla muhabbet etsin bakalım, anca sigara çözer kapkaç yapar sonrada diyarbakırlıgyeaazzz ögiluummmm derler kafanızı gözünüzü patlatırlar, hayal görmeyin, hadi abicimm hadiiii

    YanıtlaSil
  11. Üste: uzun uzun yazacaktım. Baktım senin anlatımın da anlama kapasitenin de sınırları baya bir sınırlı, özet geçeyim:

    malsın. kthxbye.

    -- kafama silah dayayacak şimdi.

    YanıtlaSil
  12. İç mihrak'da tosuncuklara da yer olmalı.Bırakın çevrede otlansınlar. Lütfen.İstirham ederim.

    YanıtlaSil
  13. tamam abi, teşekür ederim abi.
    ne kadar açıklayıcı ve öğretici öğütler vermişsin abi. hele "iki-üç kız tavlamak" için yaptığım dümenleri anlayıp beni uyarmandan çok etkilendim abi. sana hayatta eril zihniyetinle mutluluklar dilerim abi. aman dikkat et iki-üç erkek tavlamak için devrimci olan kadınların tuzağına düşme abi. Haaa Aabii bi de "sen askerde çok dayak yersin haa"

    YanıtlaSil
  14. vay anasını neredeyse yutup altı muhabbetleri kadar berbatlaşmış muhabbetler. şaşırtıcı!

    YanıtlaSil
  15. ic mihrak i sola karsi soylemlerinden dolayi sag gosteren birine rastladim ama birsey demeye gotum yemedi. cunku ogretmendi. 16:08 buraya sanirim escinselligin propagandasini yapmaya gelmis.

    YanıtlaSil