4 Ekim 2010 Pazartesi

Tel Dolaptan Bugüne (Çıkartma)

8 yorum:

  1. soğuyoruz reyis

    YanıtlaSil
  2. Vicdani red ya da bedelli.. Para sorun değil gelin konuşalım, tüm seyrek bıyıklı muhafazakarlar. Yeter ki rahat bırakın

    YanıtlaSil
  3. bedelli istemez,ya eşit askerlik ya da ret

    YanıtlaSil
  4. "Anti-militarizm", "savaşmayın,sevişin" gibi günümüz dünyasında ancak hayal olabilecek şeyleri savunmak yerine gerçek isteklerinizi yazsanız daha çok sempati toplarsınız.Açıkça "Askere gidip ölmekten korkuyorum,o yüzden askere gitmek istemiyorum." deyin olsun bitsin.

    YanıtlaSil
  5. Anti militaristim de, askere gidip ölmekten de korkuyorum; bu iki fikir birbirini nasıl dışlıyor onu da anlamıyorum. Bazıları çok seviyor herhalde askere gidip ölme fikrini, tutan yok.

    YanıtlaSil
  6. askere gidip ölmek öldürmek garsonluk çaycılık yapmak anama bacıma sövdürmek dayak yemek kahpe soyluların ahlaksız savaşında köpeklik yapmak istemiyoruz bilader bu kadar basit

    YanıtlaSil