6 Ekim 2010 Çarşamba

Ummadık Taş Baş Yarar (Çıkartma)

4 yorum:

  1. Tesadüf eseri gecenin bir vakti gezinirken girdim bloğuna bir saattir çıkamıyorum, senin eserlerin olduğunu düşünüyorum, hepsi birbirinden harika tebrikler kardeşim, eline sağlık, ayrıca yüreğine de...

    YanıtlaSil
  2. Logo Bulutsuzluk Özlemi?

    http://farm5.static.flickr.com/4076/4755885646_c16c2b942e.jpg

    YanıtlaSil
  3. so what! bulutsuzluk ozlemi?
    Pied Piper Of Hamelin:Kesinlikle katiliyorum Bende ayrilamiyorum.Aynen eline yuregine saglik Aman adsiz gelmeden kacayim ben ama beni sever kovalamaz kendisi:P
    Amaan kovalasada cokta fifi bundan sonra boyle.
    (nihavent) sende darilma anam maksat laf atmak sinir bozmak degil.. Darilma kuzum okumaya devamm.

    YanıtlaSil
  4. bir çok çalıntı resim var bu blogda zaten.

    YanıtlaSil