24 Ocak 2011 Pazartesi

Yasak Kalkana Kadar Herkese Yayın, Her Yere Yapıştırın! (Çıkartma)

5 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. biz boykot edip, metis boykot etmeyip oraya kitap verecekse, bu hareket saçmalıktan öteye gitmez...

    YanıtlaSil
  3. boykot konseptini sacma buluyorum.

    onemli olan dialog. ama bu konuda nezih samimi bir durus sergilememis gibi geldi bana.

    bu arada konu ile ilgili bilgi:

    http://bianet.org/bianet/diger/127360-nezih-kitabevi-metisin-irkcilik-karsiti-ajandasini-satmiyor

    YanıtlaSil
  4. bu durumun kafalarında "nerden daha fazla kar elde ederim" tilkileri dönüp duran bir kırtasiye/kitabevinde yaşanması, boykot eğer çıkartma düzeyinde kalırsa bir sonuca varılamamasını sağlar diye düşünüyorum.
    nezih kırtasiyenin de metis yayınlarına samimi bir duruş sergileyecek yapıda olduğunu hiç sanmıyorum.
    bir şeyler düzelene kadar nezihin kapısına bacasına çıkartma yapıştırmak pek bir eğlenceli olur.

    YanıtlaSil
  5. Yaymakta yarar var. En azından bu saçma sapan uygulamadan haberdar olur insanlar. Çoğu insanın haberi bile yoktur, dolayısıyla eylemi anlamlı buluyorum.

    YanıtlaSil