1 Mart 2011 Salı

Bijii Bijii... (Afiş)

8 yorum:

  1. Göt Oğlanları.Görürsem çizicem araçlarını

    YanıtlaSil
  2. Şiddet kültürüne biat etmenin anarşizm ile yanyana durması çelişki değildir sadece utançtır...

    YanıtlaSil
  3. bu mu çözüm ? bi de digiturk görevlilerini dövün deseydiniz. kafanıza sıçayım

    YanıtlaSil
  4. imza kampanyası mı düzenleyeydiler?

    YanıtlaSil
  5. adalet bu mu? teşekkürler..

    YanıtlaSil
  6. adalet bu değil ama en akılcı çözüm bu. sen kimsin dut pekmezi, kimliğin, statün, cismin nedir? bir basın yayın organından mısın yoksa yargıdan mı? en üst kademede var mısın yok musun?
    bunların cevabı senin için hayırsa beynine ve parmaklarına mukayet olup iç mihrağın sesine kulak ver. sen gelişmekte olan ve gelişmiş ülkelerde toplumdaki sorunları çözme konusunda hiçbir yaptırımı olmayan ve olmayacak bir imgesin. hiçbir şeyi değiştiremezsin. örgütlenrek bil değiştiremezsin. tekel işçileri son dönemlerin en ciddi grevine gtti, hükümetten bir kişi sikledi mi? bir sonuç elde edildi mi? sen bi otur peşin kez düşün ben bugün kadar bu toplumda şahsn neyi dğiştirbilmyi başardım diye.

    YanıtlaSil
  7. peki ortaya altıldığı gibi stad kameraları ve araçlar tahrip edilince sonuca varılacağına ciddi manada inanıyor musun ? denemesi bedava, git yap, sonucu değiştir, artık herkes istediği takımın maçını senin sayende özgürce izleyebilsin. ben de savunduğun şeyin geçerliliğine inanayım.
    tekel işçilerini söylediğinin aksine içinde hükümetein de bulunduğu 70 milyon kişi "sikledi". kaldı ki ben kalkıp açlık grevi yapalım da demiyorum zaten.
    okul yurdunda kaldığım için istediğim siteye girebiliyorum, maçları izleyebiliyorum. eğer cidden mantıklı bişi yapılmak isteniyorsa bu yasağı delmek için yapılması gereken teknik detaylar anlatılabilir. misal ligtvdevu bilgisayara yüklenebilir..
    bu arada öğrenciyim, statüm falan yok yani.

    YanıtlaSil
  8. ferishtah fena sikmişsin hacı.

    YanıtlaSil