22 Mayıs 2012 Salı

Temenni (Billboard)


3 yorum:

  1. Bilmediğimden soruyorum ecdadımızdan eşcinsel kimler vardı ? Bir kaç isim verebilirmisiniz lütfen ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zen-dostlar çoğalup mahbûblar azaldı. Kavm-i Lût sanki yere battı. İstanbul'da öteden berü delikanlılar için ma'rûf u mu'tâd olan aşk u alâka, hâl-i tabî'isi üzre kızlara müntakıl oldu. Sultan Ahmed-i Sâlis zamanından berü mu'tâd olan Kâğıdhâne seyri ziyâde rağbet buldu. Gerek orada gerek Bayezid meydanında arabalara işâretlerle mu'âşaka usûlü hayli meydan aldı. Küberâ içinde gulâmpârelikle meşhur Kâmil ve Âli Paşalar ile anlara mensûb olanlar kalmadı. Halbuki Âli Paşa da ecânibin i'tirâzâtından ihtirâz ile gulâm-pâreliğini ihfâya çalışırdu.
      Ahmed Cevdet Paşa, Ma'rûzât

      Sil
  2. ben homofobiye sahip bir erkeğim. çocukken 3-4 kez gay tacizine uğradım. biri sözlü taciz etti biri erkekler tuvaletinde bana baka baka mastürbasyon yapıyordu biri de akşam vakti ben sokaktayken yanıma gelip beni ellemeye kalktı. bütün bunlar benim psikolojimi ciddi şekilde bozmuştu. bu zamana kadar kimseye söylemedim bile. sırf gaylerden korunmak için yıllarca yanımda muşta taşıdım. ben küçükken olan bu olaylar yüzünden hep gaylerden nefret ettim. bayanları çok iyi anlıyorum. çünkü ben erkek halimle tacize uğruyorsam onlar da bunun kat kat fazlasına maruz kalıyorlardır. o beni taciz edenler ve onların gibileri, benim gibi birçok çocuğu taciz etmiştir. kız da olsa erkek de olsa çocuk da olsa yetişkin de olsa bir insan için başkasına taciz edildiğini söylemek zordur. bence eşcinsellik bir hastalık. her türlü tacizciden ve eşcinsellerden nefret ediyorum.

    YanıtlaSil