21 Temmuz 2012 Cumartesi

Yaşayan Ateistin Dönüşü 3 (Afiş)


5 yorum:

  1. "metan halk düşmanı bir gazdır" temalı bi şey yapabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  2. öncelikle belirteyim ben kadın değilim.adam çok düşünmüş.ibadet övmek demektir.övmek olmasaydı ibadet de olmazdı.övünmesi gerekmese hatırlanmaz unutulur.kötü olmaya yatkın insanlar kötü olurlar.bu resmi beğenmediğimden değil aksine bilgisayarıma bile kaydettim ama şöyle düşünün tamam evrimleşmeyle olduk diyelim peki nasıl elementlerden hücre oluştu?ben biyoloji ve kimyayı gerçekten seven bir insanım.18 yaşındayım tıp fakültesini kazandım bu sene.6 sene içinde daha da düşüneceğim.ama bence kim olursa olsun herkesin bir bildiği vardır.benim yorumumu gülerek okuduğunu biliyorum(belki de şaşkınsınız).elementlerden hücre oluşması henüz açıklanamadı zaten hiçbir kanıt yok.şöyle düşünelim.cansız bir hücrede de canlı bir hücrede de eşit sayıda atom var.yani bu hücreye canlılığını veren nedir.diyelim ki elementlerden hücre oluştu(kendi kendine oluşmasının imkansız olduğunu düşünüyorum) bu hücre nasıl canlı oldu.ben büyük patlama teorisine inanıyorum(bunun pek alakası yok ama).türkiye nin %90 ının(belki size göre ben de dahilim buna) aptal olması, insanların din konusunda gösterişler yapması, kadınların türbanla dolaşması(bence saçmalıktır bkz:mustafa sağ) vb nedenler sizi dinden soğutmuş olabilir ama dünya nüfusu türkiyenin 100 katı kadar.7000000000 insan var bu kadar basit olmayın.

    YanıtlaSil
  3. merak etmeyin tıp fakültesinde her şeyi en baştan (toz-gaz bulutundan itibaren) incelemek için fırsatınız olacak. sizde bir ışık gördüğüm için yazıyorum
    1) kanıtlanabilecek şey vardır, kanıtlanamayacak şey (de) vardır. yeni bir büyük patlama yaratmadan, dünyayı baştan oluşturmadan ve milyonlarca yıl süren uzun bir süreci gözlemlemeden, elementlerin bir araya gelişi ile hücrenin (ilk canlının) oluşumunu "kanıtlamak" zaten imkansız. kanıtlama çabası da yok ayrıca, bu bir teoridir, sen bunu çürütene kadar geçerli kalmaya devam eder (newton fiziği gibi). bazı şeylerin doğruluğunu kabul etmek için kanıt aramak yersizdir. sonuçta siz tanrıya taparken kanıt aramıyorsunuz değil mi?

    2) pek anlamam biyolojiden ama, madem tıp okuyacaksınız, mitokondridir, endoplazmik retikulumdur böyle şeyler var hücrenin içinde. hücrenin faaliyet göstermesini sağlayan "mekanizmalar" bunlar, makinalar... çalışmasını (canlı kalmasını, faaliyet göstermesini, gerekirse tepki vermesini) sağlayan da ruh değil, yine bu ufak mekanizmaların kendisi, atp'ler, sinapslar, milivolt mertebesinde elektrik sinyalleri, kimyasal reaksiyonlar, açığa çıkan ısı enerjileri vs vs... Sonuç: çalışan ve çalışmayan bir telefonda da aynı sayıda atom vardır. biri çalışmayan telefondur, öteki çalışan telefon.

    3) dünyada yedi milyar insan var evet. ne denir bilemedim.

    YanıtlaSil
  4. canlı bir hücrede de cansız olanında da aynı sayıda element varsa ona canlılık veren ne?
    beni bir muhalefet olarak anlamayın ben de bu siteyi beğenerek takip ediyorum.ama şu fotoya 10 eylülde yapılan yorumun büyük bir kısmı gerçekten hoşuma gitti

    YanıtlaSil