17 Kasım 2012 Cumartesi

Kusurumuza Bakmayın (Çıkartma)


3 yorum:

  1. Ya ben gerçekten merak ediyorum hiç bir dinden veya İslamdan hoşlanmıyorsun ya da hiçbirine inanmıyorsun da inanmadığın bir şeyi neden aşağılama gereği duyuyorsun ki ?
    Bence bir düşün inanmadığın nefret ettiğin şeyle neden bu kadar ilgilendiğini.
    Sana bir ipucu veriyim mi Şu Dünyada insanların %90-95'i öyle yada böyle kutsal bir varlığa inanıyor. Bu zaten insan olarak bizim dinsiz yaşayamadığımızın bir göstergesi, yaratıcı bize muhtaç değil biz ona muhtacız onun için inanıyoruz ve kutsalımıza sahip çıkıyoruz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dinsiz yaşanmıyormu ?? Nerde gördün la böyle bir şeyi sen ? Oksijen siz yaşanmaz biraz oku da gel .. Oksijeni yaratan kim felan deme şimdi bana :D oksijeni de yeşil varlıklar ağaçlar yapıyo :D Kutsal senin kutsalın ama kusursuz deme şimdi bana o senin kutsalını bir insan yazdı ..... Bana göre de homer simpson kutsal onu da bir insan çizdi ama kimseye bir zararı yok ?? Uğruna ölen adam yok ? Yada öldüren ?

      Sil
  2. Aşağılamıyoruz, sadece tiksiniyoruz, kusmamak için kendimizi zor tutuyoruz.

    YanıtlaSil